GAME OVER

Osztályfoglalkozás 14-18 éves korosztálynak

A történetmesélés, a népmesék, a kalandjátékok és a szerepjátékok világában evezve kortárs képzőművészeti alkotásokon keresztül közelítünk a népmese univerzumához. Az interaktív osztályfoglalkozások során születő történetekben feltűnnek meseszámok, karakterek, hősök és gonoszok. A kortárs művek vizuális elemei összefonják a valóságot a…

Tovább "GAME OVER"

Az Üveghegyen túl, a monitoron is túl…

Osztályfoglalkozás 11-14 éves korosztálynak

Vajon van-e közös metszete a számítógépes szerepjátékoknak, platformjátékoknak és a népmesék világának? Kik a főszereplők? Milyen helyszíneken játszódnak a történetek? Ha ma íródnának a népmesék, milyen környezetben és milyen szereplőkkel találkoznánk? Ilyen és ehhez hasonló kérdések mentén térképezzük fel interaktív…

Tovább "Az Üveghegyen túl, a monitoron is túl…"

HAMM – A kisgömböc és Pacman

Osztályfoglalkozás 7-11 éves korosztálynak

A folyton éhes kisgömböc eltüntet mindent, ami az útjába kerül. Pacman is örökké éhes: az apró pöttyöket sorban falja fel végtelen labirintusában. Vajon milyen hasonlóságok vannak a népmesék és a videójátékok között? A kortárs képzőművészek milyen irányban írják tovább a…

Tovább "HAMM – A kisgömböc és Pacman"

Hetedhét meseország

Foglalkozás óvodásoknak

Ki ne szeretne olykor „világgá menni” – akár az Óperenciás tengeren is túlra? Kilépni a hétköznapokból, és egy olyan világba csöppenni, ahol minden működik, ahol varázserejű segítők és csodás tárgyak támogatnak bennünket az akadályok leküzdésében, ahol minden a jó győzelmét…

Tovább "Hetedhét meseország"